Strategie: de 80/20-regel

Het maken van een website begint met het bepalen van de strategie. Zo voorkomt u dat het eindresultaat anders uitpakt dan gewenst.
Op de onderliggende pagina's vertellen wij hoe wij u kunnen helpen bij het uitwerken van de verschillende strategische aspecten.

Internetadvies

Elk internetproject ondersteunen wij met advies. Dat advies werken we uit in bijvoorbeeld een functioneel ontwerp of een technisch ontwerp.
Lees hier verder over ons advieswerk.

Internetmarketing

Internetmarketing omvat alle aspecten van offlinemarketing maar dan toegepast op online. Bij een website bijvoorbeeld bepalen we de omgeving (doelgroep, concurrentie, bereikbaarheid), wat u wilt aanbieden en welke middelen we kunnen inzetten.
Lees hier verder over onze dienstverlening op het gebied van internetmarketing.

Zoekmachinemarketing

Een toppositie in de zoekmachines levert meer bezoek en dus meer reacties op. Samen met u bekijken we wat de sleutelwoorden zijn, op welke wijze uw website geoptimaliseerd kan worden en wat de verhouding moet zijn tussen advertising en optimalisatie.
Lees hier verder over onze diensten op het gebied van zoekmachinemarketing.

Domeinnaamstrategie

Een domeinnaam is de basis van uw internetpropositie. Niet alleen uw website draagt deze naam ook uw e-mailadressen eindigen hierop. Daarnaast komt uw domeinnaam voor op al uw online- en offline-uitingen. De keuze van de juiste domeinnaam is daarmee een strategische keuze.
Lees hier verder over onze diensten op het gebied van domeinnaamstrategie.

Meer weten over onze producten of diensten?

Bel gerust naar 010-2681507 of vul het contactformulier in.